Танцівниця

Мої вітання. Цього разу до Вашої уваги туторіал про те, як у Фотошопі намалювати танцівницю. Цей урок дещо завеликий, тому раджу зробити горнятко кави чи чаю (бажано трав’яного: якщо ви нервуєтесь :)). Така ілюстрація може стати у пригоді для постера якоїсь, скажімо, школи танців. Для досягнення схожого результату (зображення) підійде будь-яка сучасна версія Фотошоп (починаючи від CS2, гадаю). Тому нічого додатково завантажувати не треба 🙂

Крок 1
З самого початку нам необхідно відкрити вашу модель у фотошопі та витягти її з фону.
Для цього необхідно використати Pen Tool (P) (перо), щоб намалювати шлях по контуру моделі та спробувати зберегти стовідсотковий масштаб, щоб чітко бачити всі деталі.

Будьте обачні в частині «волосся». Намагайтесь зберегти якомога більше дрібних подробиць, оскільки, дуже часто вони передають враження реальності та естетичної довершеності вашої роботи.

Крок 2
Відкриваємо в Фотошопі новий документ з такими налаштуваннями:

Відкрийте фоновий шар подвійним кліком по шару пальцем та застосувавши до нього наступні параметри стилю:

Приблизно ваша пророблена робота має виглядати ось так:

Створіть новий шар та використовуючи великий м’який пензель (В) з додатковим кольором, зафарбуйте навколо нижнього краю полотна, щоб вона виглядала більш живою:

Крок 3
Перетягніть зображення моделі на своє полотно і зробіть нову групу (Ctrl + G), перейменувавши її назвою «модель».
Продублюйте шар з моделлю і відкрийте Hue / Saturation меню (Ctrl + U). Оскільки ми маємо відповідати кольоровій гаммі одягу, що на моделі, ми використаємо в нашому фоновому режимі палітру саме тих кольорів:

Крок 4

Додаємо шар-маску моделі. Тепер нам необхідно замаскувати всю шкіру, що змінила відтінок після останнього нашого кроку:

Виділіть обидві моделі шарів та об’єднайте їх (CTRL+E)
Перейдемо до Зображення >Корекція>Яскравість і Контрастність та застосуємо наступні налаштування для подальшого поліпшення сяяння моделі:
Беремо Burn Tool (O)з діапазоном, що встановлений в тіні та експозиції близько 10% з м’яким круглим пензлем, діємо навколо темної частини:

Крок 5

Далі ми переходимо до використання Rectangular Marquee Tool (M) і виділяємо необхідну нам частину.
Правий клік – підтвердити варіант вибору та натиснути на Transform Selection. Поверніть його, щоб отримати діагональ і натисніть Еnter. Далі змініть в Move Tool (V) і ретельно переміщайте виділений об’єкт , щоб отримати «вирізаний» ефект.
Повторіть цей ефект на різних частинах тіла:

Крок 6

Візьміть Pen Tool (P) і намалюйте форму трикутника на моделі

Клацніть правою кнопкою миші, для випадного меню і натисніть на кнопку “Make Selection”.

Тепер ви можете вирізати трикутникові частинки з самої моделі та помістити їх навколо неї, щоб розпочати конструювання нашої композиції:

Ви також можете дублювати деякі шари вирізаних шматків, а також змінювати їх за допомогою інструментів трансформації (transformation tools) :

Залиште кілька частин моделі порожніми, щоб отримати кращий ефект, та продовжіть роботу зі створення пучків з вирізаних частин, але не перестарайтесь. Ви також можете вибрати всі шари з частинками та згрупувати їх, щоб тримати все в послідовності.

Після проробленої роботи ваше зображення має виглядати приблизно так:

Крок 7

Використовуючи ту ж техніку, що і на останньому етапі, зараз ми з вами наріжемо великих деталей.

Отримаємо ефект скла, для того, щоб урізноманітнити нашу композицію.

З іншими ви можете поекспериментувати, наприклад, знизити непрозорість шару до 80%, для цього застосуйте наступні налаштування стилю:

Повторіть це декілька разів, але пам’ятайте НЕ ПЕРЕСТАРАЙТЕСЬ, якщо хочете, щоб ваша композиція не була нудна чи неприродна. Краще збережіть ці шари в іншу групу, щоб не перемішувати їх з маленькими частинками.

Після цього отримаєте приблизно таке зображення:

Крок 8

Створіть новий шар і виберіть Eliptical Marquee Tool, та утримуючи Shift, зробіть велике коло.
Беремо великий м’який пензель та один із запропонованих відтінків фону ((ALT + клік) і тримаючись краю кола проводимо пензлем. Обираємо інший відтінок та повторюємо цю ж техніку на іншому боці кола.

Зробіть це з різними відтінками, щоб створити коло з різною відтінковою гамою в стилі ґрадієнт.

З колом створіть новий шар і залийте його білим. Очистіть та створіть нове коло одного і того ж розміру, але перемістіть його трохи в сторону і натисніть delete. Так ми створимо білу місяцеву форму для освітлення кола.

Зменшіть непрозорість цього шару на 20%, а потім за допомогою Eraser Tool (E) видаліть частину форми, щоб залишити світловий ефект:

Повторіть цей крок змінюючи при цьому положення кола:

Далі ми переходимо до створення нового шару і вибираємо наше основне коло (Ctrl + клік на шарі) за допомогою м’якого пензля намалюйте більш чіткіше деталі кола, а потім, коли ви закінчите, об’єднати всі шари разом:

Крок 9

Створіть нову групи під групою щодо моделі та перетягніть коло всередину.
Тепер ми збираємось продублювати шар декілька разів та змінити розмір кіл для створення повноцінного іміджу.

Продовжуйте дублювати круги та змінюйте їх розміри:


Крок 10
Дублюйте оригінальне коло і перейдіть до Filter> Liquify Liquify. Використовуйте інструменти, щоб отримати абстрактні форми з кола. Ось, деякі мої зразки:

Використовуючи цю форму близьку до моделі заповніть простір, щоб надати йому ще більшої деталізації:

Крок 11
Використовуючи ті ж форми та продублювавши їх кілька разів згрупуйте їх в одне гроно:

Трансформуйте гроно, щоб надати йому перспективної форми.
Утримуючи клавішу CTRL та потягніть за верхній куток недалеко від центру:

Повторюйте поки не отримаєте щось подібне цьому:

Коли ви завершите, не забудьте об’єднати грона разом.

Крок 12

Знову беремо Eliptical Marquee Tool, і робимо свій вибір. Використовуючи м’який пензель з білим кольором “удар” по краях, щоб створити коло. Дублюємо та змінюємо розмір на менший, після чого переміщуємо його в середину великого кола:

Об’єднуємо шари і дублюємо їх. Розміщуємо декілька кіл навколо моделі.

Всі шари мають знаходитись вище групи «модель».

В якості додаткових деталей додано деякі видозмінені форми по всьому тілу:

Крок 13

Створіть ще один новий шар поверх всіх інших шарів і встановіть, що це режим змішування для екрану.

Візьмемо середній м’який круглий пензель та виберемо в якості основного кольору пурпурові тони # ea111f.

І тут же малюємо уздовж тіла червоні моменти:

Використовуючи маленький пензель на цей раз з білою фарбою, робимо акценти світла:

Крок 14
Відкриваємо додаткові тони світла, перетягуємо їх на своє полотно і встановлюємо режим змішування для екрану.

За допомогою Тransformation Tool та опції Wrap ми трансформуємо його і переміщаємо на волосся:

Знову ж таки дублюємо і декілька разів змінюємо розмір, поки не отримаємо приблизно такий вигляд:

Крок 15

Наступні наші дії полягатимуть у створенні нового шару поверх групи «модель» та використання жорсткого круглого пензля близько 9pxl з наступною динамікою форми:

Обираємо Pen Tool і малюємо шлях по тій частині, куди ми змістили модель під час першого кроку. Тепер ми маємо шлях, клацніть правою кнопкою миші і виберіть Stroke Path, встановіть прапорець Simulate Pressure:

Зробіть це. Щоб додати деталі на всіх ділянках, де було переміщення тіла.

За допомогою такої ж функції зробіть деякі криві лінії на підлозі, щоб мати більше деталей.

Створіть новий шар і виберіть знову Brush Tool додавши наступне:

За допомогою інструмента Перо Рen Тool зробіть лінії по півкола через модель та згладьте їх. Приблизно бути мати ось такий вигляд:

Крок 16

Створюємо черговий шар і розміщуємо його під моделлю, проте над гроном з формою підлоги. Ми збираємось створити тонку тінь для підлоги. Використовуючи великий м’який пензель з чорним кольором і намалювавши коло. Також користуємось інструментами трансформації, робимо й розміщуємо під ногою моделі. Зменшуємо непрозорість шару до 80%.

Крок 17
Відкриваємо ілюстратор та беручи інструмент Перо (pen tool) зробіть так, щоб у вас був білий контур без заливки.

Намалюйте пишні лінії і скопіюйте їх. Оберіть обидві лінії та перейдіть до Objet> Blend> Blend Options і використовуючи наступне:

Потім перейдіть в Objet> Blend> Make, щоб застосувати ефект.

Тут зроблене теж саме ще раз, але з колами для розміщення на об’єднаному гроні:

Перетягніть ці векторні фігури в Фотошопі і розмістіть їх за моделлю. Для того, щоб трансформувати таким чином коло, як ми це робили для грона, потягніть верхні кутки до центру.

Крок 18

Для останніх деталей створіть новий шар поверх всіх шарів і розмістіть ваше оригінальне кольорове коло.
Далі Filter> Blur> Gaussian Blur і застосуйте радіус 9pxl.

Дублюйте це коло і змініть його розмір, розмістіть на різні частини зображення, щоб збалансувати композицію.

І таким має бути ваш фінальний результат цього уроку:

Я сподіваюсь, вам сподобався урок і ви взяли дещо нове для себе з даної техніки!

Оригінальний матеріал люб’язно надано Web Design


natatel
natatel

Цікавлюсь психологією, літаками. Захоплююсь екстремальним видом спорту.... Різноплановість ідей та варіативність думок)