У цьому уроці ми збираємось взяти звичайний вистріл як зразок і перетворити його у шипучі пелюстки сигнального вогню.
Використовуючи деякі з найбільш поширених інструментів Photoshop, наприклад Smudge (палець), Dodge i Burn, Невілл Д’соуза показує, як створити складний твір мистецтва, не покладаючись на сторонні плагіни. Цей урок також надасть вам хорошу практику у Photoshop, і коригувальними шарами – які зможуть бути надзвичайно потужними при правильному використанні – як маски шару і режими накладання для створення приголомшливих, та все ж інколи досить тонких ефектів.
Крок 1. спочатку відкрийте 24165569.jpg із Завантажувальної зони та встановіть колірний профіль. Клацніть Edit>Assign Profile і виберіть Adobe RGB (1998) з профілю розкривного списку. Таким чином, кольори здаються більш яскравими і контрастними. Потім необхідно створити фон. Заповніть шар з кольором R:127 G:53 B:41. створіть другий шар з радіальним градієнтом (G), та встановіть його режим зміщування на Multiply.
Крок 2. Виберіть Magic Wand tool (W) і клацніть на порожній області зображення. Далі клацніть правою миші і виберіть Inverse. Потім зайдіть в Edit>Stroke і виберіть Stroke Width 50 рх, встановити місце розташування всередині і Stroke колір R:128 G:128 B:128. Цей хід форми буде знаходитись в окремому шарі.
Крок 3. Це цікава частина – навіть якщо ви зробили помилку, вона може бути перетворена у щось художнє. На “Stroke” шару використовуйте інструмент Палець з твердістю ( Smudge tool with Hardness) на палітрі кистей, встановлюючи 100%. Не працюйте з занадто високим розміром, бо це може зайняти занадто багато пам’яті. Палець закручує пучки у висхідному напрямку. Тримайте еталонний образ на непрозорості 20%, щоб допомогти сформувати полум’я по контурах малюнку.
Крок 4. Як тільки це зроблено, встановіть режим накладення шару на Color Dodge. Ви бачите, як він вступає в силу, навіть в цьому початковому етапі. Потім за допомогою Dodge і Burn елементів (О) затягуємо слід ефекту.
Крок 5. Зараз полум’я не горить. Для цього я вимикаю “Gradient” шар, вибираю шар “Color” і виділіть кілька областей за допомогою інструменту Dodge, а потім, продублюйте “Color” шару. Перейдіть в Image > Adjustments > Levels і встановіть чорний повзунок на 115. Потім використовуючи Hue/Saturation настройки, зрушення Hue (тону) до 18. Нарешті, встановіть непрозорість нового кольору до 50%, страхуючи при цьому шар що знаходиться прямо під “Stroke” шаром для ефекту бути помітним.
Крок 6. Ефект полум’я повинен бути ще більшим. Продублюйте тричі шар “Stroke” і додайте Gaussian Blur за значенням 80 до обох. Потім додайте маску шару з радіальним градієнтом для трьох нових дубльованих шарів. Подивіться на скріншот, щоб побачити порядок шарів і те як виглядає зображення.
Крок 7. Використовуючи ту ж техніку Smudge як описано у кроці 3, створіть більше полум’я форми в різних шарах – це щоб мати додатковий рівень контролю у разі коли знадобляться зміни. Режим змішування всіх верств полум’я повинен бути встановлений на Color Dodge, а потім Dodge і Burn операціях. Краще тримати ці верстви в групі шарів, щоб уникнути будь-яких ускладнень.
Крок 8. Використовуючи жорстку щітку для створення іскри, намалюйте краплі фарби різних розмірів на окремому шарі. Dodge і Burn їх включайте режим змішування на Color Dodge.
Крок 9. Я відчуваю, що лицьовій області потрібно більше вогню, так що я намалював і нечітке зображення додаткової партії полум’я на зображенні. Це трохи більш еластичні і хвилясті контури що слідують попереднім.
Крок 10. Далі, використовуйте Stroke форму як у Кроці 2, але на цей раз без полум’я, затемнити чи виділити певні області, використовуйте інструментDodge і Burn інструменти. Це для витончення ліній плечей та шиї.
Крок 11. Далі буде складна частина: змішування обличчя моделі та трохи рук полум’ям тримаючи їх тонкими. На еталонних образах, використовуйте інструмент Dodge щоб висвітити область її обличчя, рук, плечей та інших деталей. Наступний крок це збереження шару вибираючи команду Create New Fill або кнопку Adjustment Layer. Виберіть зі списку криві а потім додайте точки, регулюючи криву, щоб отримати бажаний вид. Ви бачите, як крива різко змінює імідж.
Крок 12. Виберіть ціле зображення, а потім Copy Merged (Shift + Ctrl/Cmd + C). Встановіть зображення на новий шар, оберіть Image>Adjustments> Desaturate. Знову ж таки натисніть кнопку Create New Fill або коригувальний шар, виберіть Levels зі списку і перемістіть повзунок до 60.
Крок 13. Виділіть всі зображення ще раз, натисніть Copy Merged і вставте зображення на новий шар. Потім, використовуючи м’яку кисть, замалюйте білу область чорним кольором і нарешті, за допомогою Burn Tool затемніть певні частини обличчя та рук. Потім за допомогою ‘Curves’ Кривих, пристосуйте шар починаючи з кроку 11. і розмістіть його на вершині шару “Image”.
Крок 14. Тепер прийшов час об’єднати моделі поєднані за допомогою вогню. Виберіть зображення, починаючи з кроку 13, скопіюйте злиті шари і вкладіть свій основний файл мистецтва під основну групу шарів, що називається “Color Edit” та над іншими шарами. Застосовуйте Gaussian Blur щоб послабити деталі обличчя. Продублюйте двічі.
На початковій фотографії, перейменуйте шар Blue A. Увімкніть Colorize в Hue/Saturation і встановіть Hue на 235, Saturation до 100, режим змішування на світліше (Blend Mode to Lighten) і непрозорість на 15%.
Скопіюйте “Blue” і перейменуйте його в “Blue B”. Змініть непрозорість до 35%. Перейменуйте “Yellow A” другий ненасичений шар зображення. Перемістіть його на вершину “Blue B”. Встановіть однакові настройки для цього зображення, як “Blue А”- виключаючи непрозорість, яка повинна бути 25%. Скопіюйте цей шар і назвіть його “Yellow B”. Натисніть кнопку Create New Fill, виберіть Levels і перемістіть повзунок сірого до 0,88. Дублюйте цей коригований шар, назвіть їх ‘Levels 1’ і ‘Levels 2’.
Крок 15. Дублюйте ‘Yellow B’ шар і перейменуйте у ‘Yellow C’. Перемістіть його вище шару ‘Levels 2’. Встановіть режим змішування на Color Dodge і встановіть непрозорість – opacity до 25%.
Перейменуйте третій ненасичений шар зображення ‘BW image’ і перемістіть його на самий верх до ‘Yellow C’. Встановіть режим змішування на Color Dodge та непропрозорість – Opacity до 75%.
Додайте шар маски на всі шари, крім ‘Yellow C’. Крім того додайте маску шару до групи ‘Color Edit’ , щоб приховати розріз очного яблука, так щоб очі залишились дивитись на глядача.
Крок 16. Виділіть всі зображення і натисніть Copy Merged. Вставте його в нову групу шарів, що називається ‘Color Tweak’. Перейменуйте ‘CT-hue’ шар, потім натисніть Image > Adjustments > Hue/Saturation і встановіть відтінок– hue до 8. натисніть OK і встановіть непрозорість до 25%. Продублюйте ‘CT-hue’ і назвіть його ‘CT-blur’. Переконайтеся, що Blend Mode встановлений на ерані і непрозорість – Opacity на 15%. Додайте шар маску – Add Layer Masks для обох шарів. Якщо ви захочете додати більше іскор і полум’я, створіть додаткові групи шару.