ae_cs4_appicon_png1

Цього разу другий випуск із серії дописів про оптимізацію роботи з файлами за допомогою After Effects. Сьогодні говоритимемо про те, як саме можна оптимізувати сам файл Вашого After Effects проекту. Це знати дуже важливо, бо ці прості поради зроблять процес значно приємнішим.

Оптимізація After Effects через спрощення:

  • Видалити елементи, що не використовуються (зображення, відео тощо)
  • Розділити великий проект на кілька маленьких і редагувати саме маленькі проекти. Коли кожна частина проекту (проекти меншого розміру) готові, тоді можна компілювати маленькі проекти у один кінцевий і у такому вигляді вже робити кінцевий файл-результат
  • Під час рендеринґу усі файли-джерела мають бути на локальному жорстому диску
  • Зменшіть вплив від перемикання шарів. Edit > Preferences > General (Windows) і вимкніть опцію “Switches Affect Nested Comps”. Не забудьте її увімкнути, коли будете рендерити кінцевий файл
  • Зменшіть роздільну здатність композиції. Це можна зробити у віконці “Render Queue – Render Settings”.

    ae_cs4_appicon_png1

    Full – рендерить кожен піксель у композиції. Ця опція встановлює найкращу якість для композиції, але водночас вона вимагає найбільше часу.

    Half – рендерить 1/4 пікселів з оригінальної композиції.

    Third – рендерить 1/9 пікселів

    Quarter – рендерить 1/16 пікселів

    Custom – власне налаштування.

  • Працюючи з певним шаром, лише його треба показувати (за допомогою опції “Solo”. Це також вивільняє пам’ять.

Визначення терміна з Вікіпедії:

Рéндеринґ (англ. rendering — відтворення, відрисовування) — в комп’ютерній графіці — це процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп’ютерної програми. Тут модель — це опис тривимірних об’єктів (3D, 3Д) на строго певній мові або у вигляді структури даних. Такий опис може містити геометричні дані, положення точки спостерігача, інформацію про освітлення. Зображення — це цифрове растрове зображення. Зазвичай під рендерингом розуміють накладення текстури на уже готову твердотільну модель (solid-works) у механіці та на каркас (framework) в інженерній графіці.

Недорогие детские праздники. Професиональный оригинальный детский праздник.
Качественный детский праздник в Киеве.


Колос Віталій
Колос Віталій

Засновник і адмін цього блоґу.