Як зробити прелоудер у Флеш (AS 3.0)

maque.org.ua - Українською про Adobe Flash

Мої вітання. У цьому дописі йтиметься про те, як зробити прелоудер за допомогою Флеш. Я покажу, як це зробити на прикладі AS 3.0, але, якщо комусь треба у AS 2.0, то згодом теж можу зробити таке видиво. У цьому відеоуроці наголос ставиться на те, що не треба знати код, яби його застосувати. Просто копіюєте і використовуєте.

Рівень: початківець
Тривалість: 06 хв 52 с

[kml_flashembed publishmethod=”static” fversion=”8.0.0″ movie=”http://maque.org.ua/downloads/Flash/FlashPreloader/Preloader_in_Flash.swf” width=”500″ height=”400″ targetclass=”flashmovie”]

Get Adobe Flash player

[/kml_flashembed]

  1. Створюємо документ у AS 3.0 з потрібною шириною та висотою. У моєму випадку він 500 пікселів завширшки та 400 заввишки.
  2. Шар, що існує, називаємо “AS” (тут буде наш ActionScript)
  3. Робимо ще два шари і називаємо їх “lpc” (тут буде динамічний текст) і “lbar” (тут буде покажчик).
  4. На шарі “lbar” малюємо майбутній покажчик (прямокутник з обвідкою та заливкою з різними кольорами).
  5. Клацаємо на заливці прямокутника правою клавішею миші і перетворюємо його на мувікліп. Називаємо його “lbar”. Точка реєстрації повинна бути ліворуч у центрі.
  6. Натикаємо на щойно створений мувікліп і у параметрі «Instance Name» також називаємо його “lbar”.
  7. Переходимо на шар “lpc” і малюємо тут динамічне текстове поле.
  8. Вирівнюємо його по центру і розташовуємо десь під нашим покажчиком.
  9. Називаємо це поле “lpc”.
  10. Переходимо до шару “AS”, натискаємо на перший кадр і відкриваємо панель “Actions” (F9).
  11. Тут вставляємо запропонований код.
  12. Знову йдемо до часової шкали і тут створюємо ще один шар. Називаємо його “main”.
  13. Робимо перший кадр порожнім, а другий ключовим.
  14. У цей кадр можна вставляти основний вміст. Тобто те, відсоток завантаження чого має показувати наш покажчик.
  15. Я просто на другому кадрі розташую зображення.
  16. Тепер можна компілювати .swf файл (ctrl+Enter).
  17. Оскільки на Вашому комп’ютері усе вантажитиметься хутко, аби подивитись, як працюватиме наш новісінький прелоудер, треба скористатися з можливості симуляції завантаження.
  18. Отже, коли .swf файл скомпільовано і Ви його переглядаєте через Флеш-програвач, йдемо до випадної опції “View” і потім до “Download settings”. Тут вибираємо швидкість завантаження (скажімо, DSL).
  19. І тепер натискаємо на “Simulate Download” або просто сполучення клавіш ctrl+Enter.
  20. Зараз Ви маєте бачити, як Ваш файл завантажуватиметься у реальних умовах.
  21. Хай щастить!

Код для вставки:

[code lang=”actionscript”]
//Зупиняє анімацію на першому кадрі
stop();

//Імпортує класи та пакети, роблячи їх доступними для використання у коді
import flash.display.*;

//Створюємо слухача, щоб викликати функцію поки ватажиться кліп
this.loaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS,PL_LOADING);

/* Це головна функція. Вона бере завантажені байти файлу та ті,
що мають завантажитись, підраховує відсоток, розтягує на відповідний відсоток покажчик і показує відповідний відсоток у тестовому полі

lbar – ім’я кліпу з покажчиком

lpc – ім’я текстового поля для показу завантажених відсотків

*/

function PL_LOADING(event:ProgressEvent):void {
var pcent:Number=event.bytesLoaded/event.bytesTotal*100;
//Розтягуємо покажчик
lbar.scaleX=pcent/100;
//Показує завантажений відсоток байтів
lpc.text=int(pcent)+”%”;
//А зараз вказуємо, що хочемо робити, коли файл повністю завантажиться.
if(pcent==100){
//trace (“loaded”);
this.gotoAndPlay(2);
}
}

// код взято звідси http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?t=151850

[/code]

You may also like

1 comment