Перший український Твіттер-баркемп UkrTweet

Сьогодні вирішив взяти участь у конкурсі від UkrTweet, бо подія цікава і заслуговує на розголос та увагу.

Щодо плюсів такого заходу, то вони, власне, очевидні. По-перше, саме баркемп дозволяє спілкуватися у «вільній» атмосфері близьких за духом людей. Будучи за фахом вчителем, хоча зараз працюю в іншій сфері, я знаю, що на практиці просте спілкування конгеніальних людей дозволяє знаходити нестандартні та вельми цікаві рішення та підходи у розв’язанні проблем. Одним словом, спілкування та обмін думками відбуваються легко. По-друге, як власне і стверджують організатори цього заходу, це неабияк популяризує Твіттер, який у нас хоч і набирає сили та потужності, але все-таки ще не досяг свого апогею, що не дозволяє ним користуватися на повну міць. По-третє, такий спосіб спілкування, тобто жива зустріч, сприятиме креативності. Беручи до уваги той факт, що Україна – земля талановитих людей (не всі, звісно, талановиті, але таких дуже багато), можна чекати на цікаві доповіді на запропоновані теми. Серед найцікавіших, як на мене, тем доповідей хотілося б згадати про такі:

«Маркетинґові можливості твіттера» – хоча Твіттер і не планувався, наскільки я розумію, як майданчик для маркетинґових кампаній, та він у таких цілях останнім часом застосовується все більше. Як Вам, напевно, відомо, у США та західноєвропейський країнах, Тві вже давно (наскільки слово «давно» взагалі можна вживати у контексті використання Твіттера) став важливим ресурсом для проведення різноманітних маркетинґових заходів. До речі, якщо це робити з «холодною головою», то результативність може здивувати. Оскільки український Твіттер далі зростає, ймовірність цього збільшується у геометричні прогресії.

«Масфоловінґ як явище» – актуальність теми цієї доповіді мене цікавить надзвичайно, бо, створивши свій обліковий запис у Твіттері, переді мною теж постало питання, як досягти більшої кількості послідовників (фоловерів). Безглуздо фоловити усіх – це не дуже практичний підхід. Знаю це з власного досвіду. Хотілось б дізнатися, якої думки про це інші. Що рекомендують тощо.

“Мобільний Твіттер та його можливості” – це взагалі «окрема розмова». Як відомо, мобільні технології розвиваються із шаленою швидкістю. Мобільні телефони (особливо так звані смартфони) все більше наближаються до звичайних комп’ютерів (а особливо ноутбуків-нетбуків) у плані використання Всемережжя та усього, що з цим пов’язано. Скажімо, на своєму Nokia XpressMusic 5800, я використовую Fring, який дозволяє серед інших можливостей також користуватись Твіттером.

«SMO та твіттер» – дуже хотілося б дізнатися про саме SMO (вперше це слово побачив на сайті UkrTweet) і ще не зовсім розумію, що воно таке та як його можна використовувати у Твіттері.

«Вдалий кейс оффлайн бізнесу в твіттер» та «Синтаксис, що використовується в твіттер» – ця двоїста тема також обіцяє бути цікавою, бо багатьох цікавить, як же можна використовувати Тві саме для оффлайн бізнесу (для онлайн ресурсів це якось більш зрозуміло). Будучи філологом, також надзвичайно цікавлять особливості синтаксису, що використовується у «цвірінькалі».

“Як уникнути 5 головних помилок ведення Твіттера? Ефективні репортажі, хештеги, принципи спілкування” – оскільки Твіттер явище нове (а особливо для України), то, починаючи користуватися Твіттером, припускаємось помилок, що по суті є природним (не знаю, як у Вас, а у мене таких помилок хоч греблю гати 🙂 ). Іншими словами, ця доповідь очевидно вкаже на найголовніші помилки та запропонує, як я розумію, шляхи виправлення цих помилок.

“Ефективне використання Твіттер без ефекту вигорання” – будь-якому блоґеру відоме таке явище як вигорання, а оскільки Твіттер це сервіс мікроблоґінґу, то те саме трапляється і у ньому. Має бути цікаво.

І наостанок. На правах поради (якщо це вже не заплановане організаторами заходу) було б не погано, якби цей захід було зафіксовано на відео. Оскільки взяти участь, на жаль, не можу, залюбки подивився б чи послухав би доповіді, скажімо, на Youtube. Переконаний, що це буде цікаво не лише мені.

You may also like

5 comments

  1. Є велике бажання віддіти тобі призовий хостінг. Як ми це зробимо? Пишіть до мого твіттеру або поштою.

  2. Пінгбек: UkrTweet
  3. Пінгбек: UkrTweet