Як Бути Гарним Босом

Як Бути Гарним Босом

Більшість людей йде з роботи через керівництво, а не через саму роботу. Фактично дослідження Gallup виявило, що майже 75% людей залишили свою роботу тому, що вони не могли витримати свого боса. Це доволі великий відсоток. Явно, що немає дефіциту поганих босів. Власне, якщо ти бос, то ти вже за замовчуванням гірша людина, ніж простий працівник.

Звичайно, ніхто не вважає себе поганим босом – багато роботодавців хочуть кращого для своїх співробітників, але просто роблять це неправильно. Якщо ви хочете бути і почуватись як дивовижний бос, який надихає та мотивує працівників, ось лише кілька речей, які могли б зробити вас взірцем для вашого персоналу.

Проведіть деякий час у окопах

Ніхто не любить менеджера, який весь свій час ховається в офісі, примушуючи своїх співробітників робити всю брудну роботу. Інколи ви маєте закочувати рукави і робити брудну роботу з рештою команди. Це може допомогти надихнути ваших співробітників і це також може допомогти зміцнити ваші відносини з співробітниками.

Окрім того, це може навіть дозволити вам дізнатись про проблеми, які вам не стали б відомими у іншому випадку. Ви можете мати багато важливих і однаково виснажливих завдань які вас неабияк виснажують, але ви маєте за першої ліпшої нагоди переконуватись, що ваші праціввники не перенавантажені також. Вони будуть вам безмоежно вдячні за це.

Ні мікроменеджменту

Тим не менш, можна зайти надто далеко у протилежному напрямку і втручатися у роботу своїх співробітників настільки прискіпливо, що вони вас зненавидять. Витратьте деякий час на роботу зі своїми співробітниками, але не намагайтеся керувати кожною дрібницею. Ви можете дати працівникам свободу у роботі і тим самим це покаже , що ви довіряєте їм, змушуючи їх відчувати себе більш вільно. Це також зробить їх більш швидкими та ефективнішими, бо їм не доведеться уточнювати кожну деталь з вами, перш ніж приймати рішення.

Хваліть своїх співробітників

Гарний бос знає, коли хвалити співробітників, які цього заслуговують. Хвала є однією з найкращих форм мотивації, бо це показує, що ви цінуєте своїх співробітників за те, що вони роблять. Ви повинні хвалити співробітників кожного разу, коли вони очевидно якісно роблять свою роботу.

Це може служити прикладом для інших працівників. Тим часом коли ви хвалите своїх співробітників перед клієнтами, це може допомогти підвищити довіру клієнтів. Не намагайтеся хвалити одного із своїх працівників занадто багато, тому що це може може неправильно налаштувати решту працівників.

Заохочуйте відгуки

Суперовий бос також заохочує відгуки, коли йдеться про вдосконалення бізнесу та підвищення ефективності роботи. Ви можете робити це на групових засіданнях або в приватному порядку. Це дозволить вашим працівників відчувати себе більшою мірою частиною бізнесу та зацікавить їх у майбутньому компанії. Таким чином вони знатимуть, що вони потрібні їній компанії.

Цінуйте своїх співробітників за те, ким вони є

Окрім очевидної дискримінації на робочому місці, ви повинні звертати увагу, щоб працівники одягались певним чином або говорили певним чином, лише якщо це справді потрібно. Дозволяйте працівникам бути самими собою. бо це зробить їхнє перебування на робочому місці більш комфортними та продуктивним.

Варто також ознайомитись із їхніми інтересами та хобі, щоб ви могли створити більш особистий зв’язок з ними. Це допоможе розвинути рівень довіри та поваги між вами усіма на значно глибшому рівні.

Будьте їхнім порадником, коли це потрібно

Гарний бос також розуміє, що його працівники – це люди, які мають не тільки роботy, але й особисте життя. Бути порадником для працівників важливо і ви повинні ставитись з розумінням, коли працівникам може знадобитися час, щоб брати участь у сімейних справах та подібних речах.

Ви навіть можете запровадити програму допомоги працівникам, надаючи своїм працівникам поради, щоб вони мали змогу поговорити з вами, якщо вас навіть нема в офісі або ви не в стані безпосередньо розв’язати їхню проблему. Навіть якщо ви не хочете займатися їхніми особистими справами, ви маєте проявити бажання це зробити, а там вже буде видно.

Використовуйте стимули

Є всілякі стимули, які можуть допомогти людям захотіти працювати. Бонуси та нагороди є найбільш традиційною формою стимулів, але вони не завжди є найбільш ефективними. Ви можете запровадити постійні стимули, які заохочують людей залишатись у вашій компанії – це може бути що завгодно: від надання безкоштовних закусок в офісі до грошових бонусів.

Ви також можете запровадити гнучкий робочий графік роботи або навіть запропонувати кожному співробітнику автомобіль компанії (якщо є така можливість). Суть у тому, що ви маєте за можливості пропонувати такі цікаві бонуси, які інші компанії не пропонують, Це змусить людей залишатися у вашій компанії.

Будьте прозорими

Жоден працівник не хоче відчувати, що від нього приховують або утримують якусь інформацію. Є очевидні речі, якими ви не повинні ділитися з працівниками, як от фінансова інформація компанії, однак ви не повинні брехати про успіх компанії або приховувати помилки, які ви зробили.

Беріть відповідальність за те, що ви зробили неправильно, і речі, які ваші співпрацівнимки повинні покрищити, коли йдеться про їхню професійну діяльність. Якщо ви чесні з ними, вони будуть співчутливі до ваших помилок також.

Якщо ви не будете чесними з ними, то працівники все одно дізнаються про правду або вони можуть почати думати, що компанія тіньова і не захочуть продовжувати з вами надалі працювати, хоч це може статись і не одразу

Клієнт не завжди має рацію

Ви завжди повинні адекватно поводитись з працівнимками і намагатися бачити речі і їхніми очима також. Якщо ви це робитимете, це означатиме, що ваші співробітники відчуватимуть вашу підтримку. Кожного разу, коли трапляється серйозний інцидент, відведіть працівника вбік і виріште його питання наодинці.

Критикуйте конструктивно

Бувають випадки, коли вам потрібно критикувати працівників за те, що вони пропонують ідеї, з якими ви не згодні. Завжди переконуйтесь, що ця критика є конструктивною і що ви пропонуєте поліпшення (кращу альтернативу), а не просто зазначаєте, що вони неправі, але натомість нічого кращого не пропонуєте.

Варто спробувати допомогти працівникам, які не розуміють або не визнають своєї провини, які не дотримуються дисципліни і неналежно поводяться. Намагайтеся поставити таких працівників на місце, але робіть це тактовно. Ми всі люди, природно, погано реагуємо на критику, але ви маєте зробити це конструктивно, щоб спонукати людей також вчитися на своїх помилках.

You may also like