Огляд SendPulse. Штучний інтелект для Email маркетингу

Screenshot_2-1-1024x533

Кожен електронний маркетолог постійно знаходиться в пошуку нових інструментів і способів підвищення швидкості і рентабельності. Сучасні технології розвиваються так швидко^ що маркетолог просто не може більше покладатися на жодні старі інструменти і методи.

В той час, як такі відомі поштові клієнти, як MailChimp, GetResponse і AWeber роблять все можливе, щоб розвиватися і надати вам нові можливості для ваших маркетингових зусиль щодо електронної поштиі, проста істина полягає у тому, що майбутнє маркетингу для електронної пошти вже тут і воно має назву – SendPulse. У цьому огляді ми розглянемо ближче, що саме у цьому стартапі – який приніс штучний інтелект у царину маркетингу електронної пошти – такого захопливого і цікавого.

Що таке SendPulse?

Перш за все – SendPulse – це стартап, який справді вражає, враховуючи обсяг роботи, яку вони вже зробили і продовжують робити. Ще одна цікава річ про SendPulse як стартап – це те,що вони були одними серед 3 фіналістів 2016 року у програми Next WebScale і були названі одними з кращих стартапів за версією The Next Web в тому ж році.

SendPulse – це багатоканальна платформа, яка дозволяє здійснювати обмін повідомленнями, здебільшого через електронну пошту, SMS і Push-повідомлення. Платформа дозволяє об’єднати ці три канали разом, щоб отримати кращі результати для вашої маркетингової кампанії.

SendPulse дозволяє легко зв’язатися з вашими клієнтами через електронну пошту, а з тими, хто на неї не відповів, через SMS або Pushпо-відомлення. І все це відбувається автоматично. Доведено, що відкривають повідомлення на 30-80% більше, якщо надіслати нагадування і більш ніж на 30%, якщо використовувати нагадування для повідомлень на елекрронну пошту та push-нагадування.

Як штучний інтелект працює, щоб збільшити швидкість відкривання?

У наш час в середньому людина одержує сотні листів на тиждень. Тож як ви можете бути впевнені, що ваше цінне повідомлення не загубиться серед цього моря листів? SendPulse використовує штучний інтелект, щоб вирішити цю проблему для вас. Система збирає інформацію про поведінку ваших користувачів.

Вона знає, коли вони відкривають електронні листи, їх часовий пояс і настройки електронної пошти, їхню історію перегляду і покупки товарів. Потім система аналізує отриману інформацію і визначає найкращий час і спосіб, щоб зв’язатися з кожним з ваших абонентів. І вона буде автоматично застосовувати знання. Крутезно, чи не так?

Основні особливості

SendPulse пропонує цілу низку всіх звичайних функцій, які надає будь-який інший електронний інструмент маркетингу. А потім ще трохи 🙂

Шаблони листів

SendPulse надає більше 100 безкоштовних шаблонів електронних листів за різними тематичними категоріями. Шаблони професійно розроблені, вам лише потрібно додати свій власний текст – і все! Ви готові до вашої розсилки.

image3

Якщо ви надаєте перевагу готовим електронним листам, що зроблені на основі шаблонів, SendPulse робить це також. Редактор дуже простий у використанні. Все, що вам потрібно зробити – це буквально перетягнути блоки туди, куди ви хочете додати певні елементи у вашій електронній розсилці.

image4

Форма підписки

Ви можете створювати свої власні форми підписки з редактором, що дозволяє перетягування, так само, як ви це можете робити, коли створюєте електронного листа. Ви можете або використовувати один із запропонованих шаблонів, які досить добрі, або зробити щось власне і особливе.

image5

Автовідповідачі

SendPulse надає автовідповідачі навіть з безкоштовним пакетом. Автовідповідачі мають важливе значенняк, коли мова йде про розвиток вашого списку розсилки. І той факт, що SendPulse пропонує їх безкоштовно абсолютно особливий.

Веб повідомлення

Push-оповідомлення у наші дні дуже модні в світі маркетингу. SendPulse пропонує їх безкоштовно теж, хоча у рамках вільного плану кількість поштових скриньок буде обмежена. У будь-якому випадку, це дивовижний інструмент для контактування ваших клієнтів, навіть якщо вони не перебувають на вашому сайті.

Повторна розсилка для невідкритих

Є також одна дуже цікава особливість. SendPulse буде відправляти листи тим людям у списку абонентів, які не відкрили попереднє повідомлення. Такий функціонал збільшує рівень успішності розсилки на 30-80% (залежно від вашої ніші). Вражає, чи не так?

A/B тестування

Роздільне тестування має важливе значення для успіху будь-якої кампанії у маркетингу. З SendPulse це досить легко зробити.

image1

Сегментація

SendPulse дозволяє сегментувати список розсилки за статтю, інтересами, місцем, попередніми діями тощо. Це відмінний спосіб, щоб зробити вашу розсилку більш актуальною і такою, якій більше довіряють.

Персоналізація

Ця цікава особливість зробить вашу розсилку прекрасною цілеспрямованою, додавши дані абонентів в темі або тілі ваших листів. Це може бути будь-що, від віку і статі до назва компанії і посади.

Аналітика

SendPulse пропонує звіти про таку статистику, як частота відкривання. коефіцієнт кліків, географічну статистику, діаграму натискань, статистику пристрою і статистику помилок.

Ціноутворення

SendPulse пропонує цілу низку суперових особливостей у їхньому безплатному пакеті. Безплатний пакет обмежений 2500 абонентами і 15000 розсилками на місяць. А їхні платні пакети дуже доступні також.

image2

Висновок

SendPulse є доступною платформою, яка пропонує всі звичайні інструменти і кілька дійсно унікальних. Майбутні релізи обіцяють включити і елементи AI, що дозволить автоматично вибирати найкращий час для відправки розслок і найкращий канал для цього автоматизовану електронну персоналізацію та автоматизованоу оптимізацію контенту з урахуванням Ваших повідомлень. Я впевнений, що коли розробники додадуть ще й цей обіцяний функціонал, то SendPulse стане реально незрівнянним інструментом.

You may also like