Привіт. У відео на Ютюбі від 13 листопада 2012 року Мет Кац говорив про наскрізні посилання (у блогролах та інших подібних місцях). Власне, питання звучало так: “Гугл вважає наскрізні посилання позитивними чи негативними? Чи він просто вважає таке посилання одним від конкретного домену?”. Мет дав відповідь на це запитання як з погляду алгоритму, та і з погляду ручного втручання у нього. Саме про це йдеться далі у цьому дописі.
Пан Кац почав з того, що нагадав про подібність ситуації з ключовиками на сайті. Тобто якщо у вас замало ключовиків – це погано, але це не означає, що треба додавати їх безмірно. Бо у певний момент збільшення кількості ключовиків вам не допомагатиме (додам від себе, що це може і зашкодити).
За словама Мета, якщо на ваш сайт стоїть посилання з одного домену, то таке посилання враховується раз. Якщо посилань з того самого домену кілька, то алгоритм (Гугл) може також сприймати це як лише одне посилання (так, Мет інколи говорить загадками). Він лише додав. що вони навчились “компресувати такі посилання”.
З погляду ручної модерації, Мет Кац навів такий приклад. Якщо ми уявимо собі польськомовний (авт. – чи україномовний) сайт, який у сайтбарі має наскрізне посилання на англомовний сайт про дешеве житло, це виглядатиме неприродно і не особливо корисно для користувача. Якщо таке посилання буде знайдено під час ручної модерації і воно, окрім сказаного вище, скидатитеться на спам, буде на іншу тематику та ключовик матиме комерційний характер, то не факт, що Гугл довірятиме посиланню з такого сайту.
Тобто наскрізні посилання корисні тоді, коли вони йдуть на сайт з релевантним вмістом. Іншими словами, ваш сайт має бодай якимось боком пересікатись з тематикою сайту, на який ви ставите посилання. І навпаки: розміщуйте посилання тільки на тих сайтах, що дотичні до тематики вашого.
Переказ максимально наближений до оригіналу.
А ось саме відео
Чекаю на ваші запитання, зауваження, побажання та поради 🙂
15 comments
Мені здається про те що каже пан Кац, вже давно знає більшість SEO-спеціалістів, і він в своїх ствердженнях безкмовно правий.
Власне, так, але це підтвреджує здогадки.
От цікаво, Google може вважати посилання неприродним через те, що воно веде на іншомовний сайт? Але ж сьогодні проблем з перекладом немає ніяких. Взяти хоча б той самий Google Translate.
@ Аліна: Не іншомовний, а на сайт з іншої тематики, ще й який надає послуги, що наврядчи будуть цікавими користувачеві.
А як бути якщо абсолютна більшість тематичних сайтів то є сайти конкурентів?
Да чего только не придумают. Вообще прикольно.
Цікаво. Подобається мені Ваш блог. Багато цікавого є на ньому. Так сказать “піща для ума”…..
Добавлю його в закладки.
@ Victor:
Дякую. Чекаю на вас ще 🙂
@ Олеся Ривина:
Це ви про що?
@ Maverick@пейнтбол:
У такому разі є сенс отримати посилання з тих сайтів, на які поставлені посилання у конкурентів.
Про ссылки в сайдабре понятно, но мне кажется, они относятся не только к сайдбару, а также и к контенту и футеру. Слишком продажные ссылки всегда очевидны.
@ Олег:
Так радше за усе і є. Просто Мет навів приклад саме з сайтбаром.
@ Колос Віталій:
Слушна думка. Є над чим попрацювати.
Багато веб-студій у футері замовлених сайтів залишають наскрізне посилання виду, “зроблено у нас” (з посиаланням на сайт студії). Віднедавна запримітив, що у багатьох із них майже обнулився показник PR. Так що Мет Кац тут не пусті слова говорить.
Так радше за усе і є. Просто Мет навів приклад саме з сайтбаром. Прямий випередили мене )))