Писатиму також про SEO

SEO

Оскільки SEO буде цікавою фактично усім, хто має власний сайт, і я останнім часом почав працювати саме у цій сфері, написання вмісту цієї тематики виглядає дуже слушним. Я буду ділитись передовсім своїм досвідом просування сайтів у англомовному Інтернеті. Тому якщо у вас сайт не англійською, то можуть бути певні відмінності, бо пошуковики викочують оновлення для різних сегментів у різних час. Плюс ці оновлення можуть бути скориґовані для певного сегменту Інтернету (мовного, територіального тощо)

Як вам, можливо,відомо, пошуковий маркетинґ – як SEO (search engine optimization), так і PPC (pay per click) і надалі являють собою сферу, що бурхливо розвивається. До того ж прибутки фахівців у цій сфері також непогані. У цьому можна пересвідчитись, переглянувши кілька оголошень у відомих онлайн ресурсах, що спеціалізуються на вакансіях.

Те, що ця сфера дуже динамічна та прибуткова, не дивно, бо усе більше громадян України використовують Інтернет у своїй повсякденній діяльності, наближаючись до подібної поведінки у високотехнологічних країнах. А оскільки народ завзятіше користується мережею, то і компанії вбачають більше сенсу у фінансуванні та розвитку своїх сайтів.

До речі, цікавий ґуґлівський звіт під не менш цікавою назвою ZMOT (Zero Moment of Truth) говорить про те, що у західних країнах люди перед тим, як здійснити якусь покупку (онлайн чи офлайн), шукають інформацію про певний товар онлайн. Тобто це означає, що наша поведінка офлайн визначається тим, що ми знайшли онлайн. Певна річ, це дослідження в Україні не проводилось, але навряд чи поведінка є іншою у нас. Та навіть якщо це ще не так, то саме так усе відбуватиметься невдовзі. Це вкотре доводить, що SEO повинно бути базовим фактором у функціонуванні будь-якого сайту, якому потрібні клієнти чи просто трафік.

Ґуґл збудував величезний бізнес на пошуці в Інтернеті. Окрім того, сила-силенна компаній, що спеціалізуються на пошуковій оптимізації сайтів, також заробили і заробляють немало грошенят. Навіть на теренах України з’явились доволі відомі SEO-компанії.

seo

Саме SEO трохи неконкретне і, так би мовити, втаємничене. Насправді це явище легко пояснити, бо, скажімо Ґуґл не розкриває усі подробиці того, як функціонує його алгоритм. Це робиться для того, щоб сам Ґуґл міг отримувати прибутки від його ж рекламних сервісів. Це по-перше. А по-друге, щоб сеошники не могли відверто маніпулювати результатами пошуку. Це у ідеалі. Насправді ж не зовсім етичні способи просування сайтів працюють і надалі. Одні перестають працювати, але на заміну їм приходять інші. До речі останнє оновлення алгоритму мало назву Пінгвін і показало доволі непогані результати щодо покращення у оцінці зовнішнього SEO (це я так називаю off-page SEO). Не певен, чи є якийсь більш правильний термін. Хоча і це видається доречним. Що скажете?

Так от. Засекреченість ґуґлівського алгоритму призводить до усіляких маніпуляцій з боку сеошників, що не дуже переймаються етичністю методів, що вони застосовують. Якщо ви власник сайту і хочете найняти фахівця з SEO, не ловіться на гачок дешевизни послуг, бо це може коштувати вам дуже багато. Наприклад, ваш сайт може або втратити позиції ключовиків, або взагалі вилетіти з індексу Ґуґла. У цій справі треба керуватись не ціною, а якістю послуг, що вам надають.

Подальші сеошні статті, що буде опубліковано на цьому блозі, фокусуватимуться на етичних методах просування сайтів (так зване white hat SEO), не зовсім етичні методи будуть згадуватись лише для того, щоб ви знали, що такі є. Але я у жоднім разі не закликаю до їх використання.

Хочу також зауважити, що про SEO треба починати думати не тоді, коли ви вже зробили дизайн та зверстали сайт, а на самому початку його планування. Це дозволить уникнути багатьох неприємних сюрпризів у майбутньому. Іншими словами, сеошника треба залучати на самому початку планування сайту.

І наостанок ще одне. Пошукова оптимізація сайту – це доволі тривали та марудний процес. Не варто чекати результатів наступного дня після того, як ви щось оптимізувати. Може минути від кількох тижнів до кількох місяців, пики ви побачите якісь зміни. А якщо йдеться про повноцінну кампанію, то результатів можна чекати лише через кілька місяців.

Чекаю на ваші запитання та поради.

Найкращі домени (домены) для вашого онлайн бізнесу.

You may also like

20 comments

  1. Картинка непогана 🙂 Про тру копірайтерів :))
    Цікавий матеріал, але це все дуже відомі речі, краще написати про розвиток свого блогу чи щось таке.

  2. справді дуже інтересна і цікава стаття, велика, відкрив для себе багато нових нюансів….))

  3. о! Дуже потрібна категорія!))) чекаю на нові дописи!
    От якби параленьно надавалась інформація про розвиток блогу-сайту в СНГ сегменті!)))

  4. Віталій, десь я вас вже бачив 🙂

    Сподіваюсь, це не буде ще один СЕО блог про все на світі

  5. @ Настя:

    Дякую за комент і оцінку нововведення. Йтиметься здебільшого про просування для англомовного сегменту Інтернету, але більшість порад працюватиме і для держав СНД.

  6. Очень интересно и актуально на сегодняшний день, узнал многое для себя!!!

  7. Стал интересоваться сео – жуть жуткая, фиг что поймешь без хорошего учителя

  8. @ Сергей:
    На самом деле все просто только нужно понять главные принципы, а дальше как на велосипеде, понял как ехать и пошло поехало)))

  9. СЕО ціла наука і мистецтво. Пошуковики змінюють алгоритми, вебмайстри вивчають ці алгоритми і вчаться їх обходити, після чого пошукові системи знову міняють алгоритми і т.д. Замкнене коло, але дуже цікаве коло.

  10. Хм довольно поучительно, только приходиться переводить с украинского на русский, но это нестрашно главное статья полезная, спасибо тебе админ за хороший пост!