Як оцінювати лінки (посилання) – SEO

maque.org.ua - Як оцінювати лінки (посилання) - SEO

Працюючи над SEO власного сайту або сайту клієнта, треба обмінюватись посиланнями. Особливо на початку розвитку. Але тут може постати таке питання: як визначити, посилання з якого саме сайту буде корисним для покращення показників Вашого сайту.

Хочу запропонувати перелік чинників, що мають вказати на те, чи буде корисним для Вашого сайту те чи інше посилання:

  • Чи займає сайт top 50/100 по Вашому ключовому слову. Тобто якщо у Вас сайт про шаблони і сайт, на якому Ви хочете розмістити своє посилання, коли Ви поґуґлите слово “шаблон”, перебуває на, скажімо, 8-ій позиції, то посилання з цього сайту Вам потрібне. Якщо ж позиція цього сайту, приміром, 2 (друге місце, коли поґуґлите слово “шаблон”), то лінк з цього сайту потрібен дуже. До речі, інструмент для визначення позиції сайту по певному ключовику є у SEOmoz та SEO Administrator;
  • Чи займає сайт top 50/100 по синоніму Вашого ключового слова. Для того, щоб знайти синоніми і потім по них шукати, можна застосувати кілька способів.. Найпростіше це скористатися з keyword tool від Google AdWords;
  • Вік сайту. Чим старіший сайт, тим краще. Пошуковики більше поважають сайти поважного віку;
  • Наскільки часто оновлюється вміст сайту. Чим частіше, тим краще. Скажімо, для блоґу достатньо 2-3 оновлення (дописи) на тиждень;
  • Кількість вхідних посилань. Цінність сайту (і посилання з цього сайту на Ваш) зростає, якщо на нього посилаються якісні сайти з високим PR, подібною до Вашої тематики тощо. Також ваги додають посилання з .edu та .gov сайтів;
  • Наявність сайту у директоріях типу DMOZ;
  • Кількість та якісь посилань з цього сайту. Тобто на які сайти на ньому стоять посилання. Якщо це посилання на нерелевантні сайти (не мають нічого спільного з тематикою сайту), то це свідчить про те, що Ваш лінк на такому сайті буде не дуже цінним;
  • Розташування посилання. Чим вище адмін сайту, на якому Ви хочете поставити своє посилання, розміщує Ваш лінк, тим краще. Посилання, що вище, більш видимі для пошуковиків. Також пошуковики сприйматимуть посилання як природне, якщо воно буде у тексті сайту. Тобто не у блоці “Друзі”, “Партнери” або щось подібне;
  • Показники цього сайту на alexa.com та compete.com Останнім слід користуватись у тому разі, якщо Ваш сайт орієнтовано на користувачів з США.
  • Чи сайт оформлено з думкою про SEO: прописані мітки alt, заголовки (title) мають потрібні ключовики, розумно розставлено nofollow;
  • Чи має сайт robots.txt Наявність цього файлу покращує репутацію сайту в очах пошуковиків.
  • І насамкінець слайдшоу на цю тему

    Ці поради можуть містити помилки чи/і неточності. Запрошую до дискусії на цю тему.


    Що ще можете додати до цих порад?


You may also like

2 коментарі

  1. Спасибі! Сподобалась. Чітко і лаконічно виділені основні моменти.